توسعه و پیشرفت در شهرستان در سایه وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم تحقق می یابد
 
اخبار مهم شهرستان خواف

این مطلب را فرماندار خواف در جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین که در مسجد مزار برگزار شد ایراد کرد و گفت:شهرستان خواف به لطف خداوند در هفته ی وحدت،مقام اول را در بین شهرستان های تلفیقی استان کسب نموده و این تحقق نمی یافت مگر در سایه وحدت و همدلی مردم خواف. دکتر پهلوان نژاد گفت:از مهم ترین اقدامات انجام گرفته در شهرستان در طول یک سال گذشته راه اندازی سایت اخذ بهای خدمات در جاده برآباد_سنگان و نیز پیگیری و تخصیص اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه راه آهن خواف و هرات و تخصیص 90 میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداری ها می باشد که سهم شهرداری خواف22میلیارد ریال بوده که رشد دو برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود:هدف اصلی ما،در هر مقام و پستی که باشیم باید خدمت به مردم و توسعه شهرستان باشد و اگر مسئولین با مردم صادق باشند،این هدف تحقق خواهد یافت.

در این جلسه پرسش و پاسخ که دکتر نگهبان نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند،مشکلات کشاورزان،دامداران،کمبود امکانات ورزشی،بکار گیری نیروهای بومی در معادن و ادارات و مسکن روستائیان بررسی شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:, :: 20:9
گل محمد آرزومند

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.واقعا ممنونم از این که به من سر زدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار مهم شهرستان خواف و آدرس golmohammadarezoomand.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 53688
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1